Per un habitatge digne, abaixem els lloguers, una mobilització transversal
Es van sentir diversos eslògans del tipus: “Què passa, què passa, en fan fora de casa”, “No s’entén, gent sense casa i cases sense gent” “Volem el que és nostre, aigua, llum i sostre”, “Sense casa i sense parc, quina merda de ciutat”, entre altres…









